18 Ekim 2015 Pazar

Chedjou'nun Jose Rodriguez'i Görmesi


Oyundan alınmasını yadırgadım, bana göre ilk yarıda Galatasaray'ın en iyisiydi. Aşırı pozitif olayım dedim, fotoğrafa bakıp "Jose'nin sakatlığı olmuş, Hamza Hoca da bir orta saha çıkarıp Yasin Öztekin'i kesin oyuna alacaktı, bu yüzden Jose'yi tercih etmiş" gibi iyimser de yaklaşabilirim, hatta yaklaşmak istiyorum ama Jose Rodriguez'e adaletli davranılmadığının farkındayım. 
 
Önemli bir yetenek, gerçekten kim getirdi, kulübe kazandırdıysa büyük iş yaptı. Daha fazla üzerinde durmalıyız, şans vermeliyiz. Büyük yetenek, değerli bir kazanım ama orta sahaya yazılacak ilk isim olması gerekiyor ama 11'de yeri değişmeyen isim Bilal Kısa. O da elinden geleni mutlaka yapıyor da 60 sonrası kilit açmak adına kadroda olması gereken bir alternatif diyorum, aşırı ısrar Bilal Kısa ve Hamza Hoca için zarar. Çünkü Astana ve Gençlerbirliği karşısında Bilal Kısa kaynaklı yenen goller tehlikeli.

Bilal Kısa'nın ofansif yönü Jose Rodriguez'e göre daha iyi görünebilir ama Jose Rodriguez'in de dikine çok iyi çıktığını, çalımlarla etkili olabildiğini görüyoruz. Bilal Kısa ise daha çok şut ve pas özelliğiyle etkili olmaya çalışıyor, bir de duran top kozu var. Sol ayağına kimse laf edemez, o ayrı ama Jose Rodriguez şut atsa mesela, hücumda sorumluluk aldığında biraz daha kaleye yönelse belki sivrilecek, onun adına farklı olacak. Hala uyum aşamasında. 20 yaşında bir isim, kolay değil. Olacak ama, orası da net.

Chedjou'nun asisti ve golü sonrasında kulübeye gelip Jose Rodriguez'e sarılması da bana göre maçın en önemli detayı. Gol atan futbolcunun tribüne ve kulübeye koşanı güzel de, Chedjou'nun Jose Rodriguez'i görmesi büyük moral kaynağı. İlk yarıda iyi oynayan, bana göre haksız yere oyundan çıkan bir isimdi. Chedjou da bunu biliyor, moral kaynaklı ilk koştuğu isim o oldu ve ortaya güzel bir görüntü çıktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir