31 Aralık 2015 Perşembe

Herkese Sağlıkla, Mutlulukla Geçireceği Bir Yıl Dilerim..


2015'in Galatasaray adına iki farklı dönemi var. Birincisi "muhteşem" olarak nitelendireceğimiz kısım. Kazanılan lig şampiyonluğu, Türkiye Kupası ve Süper Kupa. Yerel anlamda bir yıl içerisinde kazanılabilecek tüm kupaları kazanmayı başardık ve bu başarılarda emeği geçen herkesi tebrik ediyorum.

İkincisi ise 2015-2016 sezonunun ilk yarısı diyeceğimiz dönem. İşler istediğimiz gibi gitmedi. Kötü geçen yaz döneminde güveni kırılan taraftar, lige kötü başlangıç, devamında toparlanma dönemi derken yaşanan değişim ve şampiyonluk yarışının uzağında kalan bir Galatasaray. Şampiyon olunan bir sezonun ardından böyle düşüş yaşanır mı diye sorarsanız, yaşanır, bu kanıtlandı.

2016 yılından beklentim ise yaşanması gereken değişim. Ara transfer döneminde başlayıp, yaz transfer döneminde asıl hamlelerin gerçekleşmesi gerekiyor. Yaşlanan, dibe sürüklenen bir futbolcu grubu var ki Galatasaray'ın kör topal yarışın içerisinde olmasındansa bu düşüş ve gerçeklerin ortaya çıkması neticesinde yaşaması gereken değişimin yaşanması daha sağlıklı.

Benim açımdan ise fena bir yıl geçmedi, sağlıkla, sorunsuz geçen bir dönem. Sportif Cümleler'de ve sosyal medyada tüm hızıyla devam ediyorum ki sağlığım ve imkanlarım el verdiği sürece de devam edeceğim. Beni takip eden, yorum atan, seven, sevmeyen herkese teşekkürü borç bilirim. Okunduğumu, takip edildiğimi, biraz da sevildiğimi bildiğim için zevkle, keyifle yazmaya, çizmeye çalışıyorum.

Herkese sağlıkla, mutlulukla geçireceği bir yıl dilerim..

2 yorum:

  1. Uzun zamandır blogu zevkle takip eden ve yazdıklarınıza yüzde 99 katılan biriyim.Güzel yazılarınızın devamını diliyorum. O katılmadığım yüzde 1 ise tabiki Ünal Aysal konusu..Galatasarayın şu an bir türlü düzelemeyen mali yapısını düşündükçe Ünal Aysalın çok başarılı bir başkan olduğunu hala düşünüyormusunuz merak ediyorum Burak Bey?Her açıdan iyi bir yıl geçirmenizi diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala, Galatasaray'a Galatasaray olduğunu hatırlatan başkan olduğunu düşünüyorum. Yanlışları da var elbette, onlar da dile getirdim ama Terimciyim, Aysalcıyım, o'cuyum, bu'cuyum gibi tanımlara asla girmem. Teşekkür ederim :)

      Sil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir