6 Aralık 2015 Pazar

Onu Bursaspor Dönemiyle Hatırlamak İstemezdik


Genç arkadaşların Frey'i Bursaspor dönemiyle hatırlayacak olması üzücü. Çok büyük bir kaleciydi, Bursaspor dönemi onun adına felaket geçmiş olsa bile. Parma günlerini unutmam mesela, Adriano'lu kadro. Beni bir anda CM 03-04'e götürdü. En efsane zamanları ise Fiorentina'yla. Inter döneminde Toldo'nun arkasında kalmak durumundaydı, bu anlamda Parma ve Fiorentina zamanları unutulmaz. Uzun yıllar oynadı Fiorentina'da. Onu en ilginç kılan özelliği ise, ben kendisini uzun yıllar İtalyan olarak bildim ama o Fransız'dı. Aynı hikayeyi Nejat Biyedic için de yaşadım, vefat ettiğinde Türk değil de Bosnalı olduğunu öğrenmiştim. Bulundukları ülkeyi benimseyen isim olmak çok özel bir durum. Frey de bunu başardı. Bursaspor'a transferinde de sevinmiştim, büyük bir tecrübeydi ama işler iyi gitmedi, kötü bir döneme denk geldi. Geçen sezon ise hiç düşünülmedi, oysa büyük faydalar sağlayabilirdi. Dün itibariyle de futbolu bıraktı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir