9 Aralık 2015 Çarşamba

Podolski'ye Duacıyız


Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi'nde neden başarısız olduğuna yönelik bir anket yapsak, en çok verilecek cevaplardan biri "forvet" olacak, "forvet transferi" yapmamak. Burak Yılmaz ve Umut Bulut'a çok fazla güvenmek, bu görüntü sonrasında da Podolski'ye duacı olmak. Podolski bu sezon Şampiyonlar Ligi'nde 2 gol attı, son Astana maçında atılan golün yaratıcısıydı. İstatistik kağıdına asist yazamıyoruz ama gol onun aslında, onun yarattığı bir pozisyon. 

Devam edersek, Benfica maçını Podolski kazandırdı, 2. Benfica maçında ise beraberliği yine o getirdi. Ligde attığı goller ve Şampiyonlar Ligi'nde yaptıklarıyla da tüm parasını neredeyse çıkardı, hesaplamak lazım. Transfer dediğin böyle oluyor, bir futbolcu ancak bu kadar büyük oynayabiliyor, kurtarıcı oluyor. 

Şampiyonlar Ligi istatistiklerinde forvetlerimize baktığımızda ise Burak Yılmaz ve Umut Bulut'un 0 gol 0 asist olduğunu görmek zor değil. Bir de bunun yanında Burak Yılmaz'ın kart istatistiğiyle Şampiyonlar Ligi'nde kafaya oynadığını belirtelim. 

Yine söylüyorum, Burak Yılmaz'ı severim ve burada çok destekledim, iyi yönlerini öne çıkartan yazılar yazdım ama devri biten, vadesi dolan futbolcudan da anlarım. Burak Yılmaz gitmiyor maalesef, elde de alternatif olmadığı için kendisini ileri atamıyor. Umut Bulut'u ise konuşmuyorum bile. Podolski'ye duacıyım ben, ne büyük transferdir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir