16 Şubat 2016 Salı

Lazio Maçında Hamit Altıntop'u 11'e Yazmak İsterdim


Sakatlığıyla alakalı işi artık makaraya döktük, ağlanacak halimize gülmeye başladık. Dediklerimin de hala arkasındayım ama madem sezon sonuna kadar bir şekilde Galatasaray formasını giyecek biliyorum ki sağlıklı kalabilmesi durumunda (özellikle şu kadroda) ihtiyaç duyulan bir isim. Ne zaman, nerede sakatlanacağının garantisi yok, yaş da ilerledi ki çok daha kolay sakatlanıyor ama sahada kalabilirse katkı alırız. Oynayacak durumda mı bilmiyorum ama keşke Lazio maçında sahada olsa dediğim isimlerden. Mustafa Denizli'nin radikal formasyon değişiklikleri yapmadığını görüyoruz, yine 4-2-3-1 oynarız, elle tutulur kanat oyuncuları da yokken. Sola mecburen Yasin Öztekin'i yazarken sağ tarafa Hamit Altıntop'u yazmayı çok isterdim ya da onu orta sahaya çekebilmeyi. Geçen sezon Melo'nun yokluğunda yaptığı akıllarda, yine o katkıyı gösterebilirdi, çünkü iyi futbolcu ama sağlıksız. Güvenemiyorsun. 2 gündür takımla çalışıyor, uzun bir sakatlıktan çıktı ama artık tecrübe gösterme, ne olursa olsun varlığı belli etme zamanı. Beklentim yok ama olsa iyi olur. Şu günlerde +1 isim daha yazmak şans olurdu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir