5 Mart 2016 Cumartesi

Hoş Bir Veda Olmasını İsterdim, Maalesef Olmayacak


Üzülüyorum aslında, kendisine saygım ve sevgim çok büyüktü. Hala saygım var ama şu son sezonda yaşananlarla birlikte oluşan düşünce yapısına da yanlış diyemiyorum. Profesyonel futbolcudur, sözleşmesinde fedakarlık istemeyebilir, buna tabii ki saygı duyarım. Ama kahraman olma ihtimali vardı, sakat olduğu dönem adına fedakarlık yapabilirdi. 4 yıllık Galatasaray kariyerinin 2 yılı sakat olarak geçti, oynayamadı. İyi de kazanıyor, Allah daha çok versin ama 2.8 milyon avro'lar alıyorken ekmek parası, rızık gibi kavramlara çok inanamıyorum. Kendisi önemli bir futbol aklı, futbolculuk sonrasında bu yolda ilerlerse de çok önemli işlere de imza atabilir ama bunu Galatasaray'da başarabilme imkanı varken taraftarın öfkesini, sevgisizliğini kazandı. Kötü bir transfer de değildi, aksine çok büyük bir hamleydi. O dönemin şartlarını da göz önüne alarak "neden alındı, niye bu para verildi" diyemem. Yabancı kontenjanının olduğu bir ortamda Hamit Altıntop gibi bir isim alınırdı ki ilk sezonunda her büyük maçta büyük oynadı, Şampiyonlar Ligi'nde Galatasaray adına en çok maçın adamı seçilen isimdi. Ya da geçen sezon Melo'nun sakatlığında "vah" deniliyorken çıktı ve belki de daha iyi bir performans gösterdi, şampiyonlukta pay sahibi oldu. Tutunamadı ama, sakatlıklar onun için hep handikaptı, Galatasaray döneminde ise zirve yaptı. Takımla çalışıyorken derken şimdi de bileği kırıldı. Büyük geçmiş olsun, buradan geri dönüş zor. Galatasaray'dan ayrılırken iyi hatırlanmasını isterdim (ben iyi özelliklerini, katkılarını da yazarım) ama hoş bir veda olmayacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir