18 Nisan 2016 Pazartesi

Sezon Başında Nice'a 4-0 Yenildiğimiz Maç Vardı, Ben Arfa'nın Şov Yaptığı


Sezon başında Nice ile oynanan hazırlık maçı vardı, 4-0 yenildiğimiz. Ben Arfa'nın tabir-i caizse, Galatasaray savunmasının içinden geçtiği maç. Hatta formasını çıkardığında ortaya çıkan görüntü de Fenerbahçe maçında Sabri Sarıoğlu'nun oyuna girmeden önce formasını giyerken oluşan görüntü misaliydi. Hafife alındı bu adam, klas kalıcıdır kavramı unutuldu, kumar olarak dahi görülmedi ama Ben Arfa bu sezon Fransa Ligi'nde yaptıklarıyla çok büyük işler başardı. Sezon başında kendisini yazmıştık, olabilecek bir transfer hamlesiydi ama 800 bin avro gibi bir rakama Nice'la devam etti, biz ise o paraya Jose Rodriguez'le anlaştık. Şimdi Ben Arfa'nın sözleşmesi bitiyor ve bu yaz döneminin en değerli adamlarından biri olacak. Beşiktaş'la adı anılıyordu, sonra Milan'ı duydum ve bunun gibi bir çok takım ama en son PSG adı geçti ki devreye onlar girerse bu görülemeyecek bir rüya durumunu alacak. Ben Arfa'ya güvenebilir miydik konusu değil, geçmişi sabıkalı olabilir de bu paralara girersin bu kumara, yabancı kontenjanı bunun için yükseldi, hareket kabiliyetinin artması gerekiyordu, biz ise sezona 7 yabancı ile başladık. O hazırlık maçının sonunda hatırlıyorum, Ben Arfa Galatasaray'ın büyüklüğünden bahsetmişti, skora aldanmayın diyerek ve kendisine Galatasaray'dan herhangi bir teklif gelmediğini dile getiriyordu. İsteseydik olurdu, bugün istesek imkansız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir