22 Haziran 2016 Çarşamba

Bunun Adı Fedakarlık Mı Oluyor?


Enteresan işler oluyor, bir ilginç durum da Hamit Altıntop cephesinde yaşandı. Yine çıkan haberler üzerine konuşuyorum ama bir süredir dillendirilen ama ciddiye almadığım bir durumdu. Demek ki doğruymuş, bu konuda haber sayısı arttı. Hamit Altıntop'un Galatasaray yönetimine bir teklif yaptığı söyleniyor, 0 yıllık ücret ve sadece maç başı üzerine Galatasaray'da kalmak istediği. 10. ve 20. maçları sonrasında da bonuslar varmış. Düşündüm de bu fedakarlık mı oluyor şimdi?

Twitter'da da anket açtım bunun üzerine, çıkan sonuç şaşırttı beni. Olaya olumlu ve olumsuz bakanlar hemen hemen eşit gibi ama olumlu bakanlar yarım adım da olsa öndeydi. Böyle bir duruma sıcak bakabiliyor yani taraftar, geçen sezonun ardından.

Kariyeri boyunca sakatlıklarla uğraşması ayrı nokta, Galatasaray bu transferi yaparken o riski (yabancı kontenjanını düşünerek) almak zorundaydı, kaliteli yerli anlamında. Hamit Altıntop'un da 4 yıllık Galatasaray kariyerinde oynadığı 2 sezon var, bence 2'sinde de katkı verdi. Özellikle Hamza Hamzaoğlu döneminde gelen şampiyonlukta ortaya karakter koydu, Melo'nun uzun sakatlığı sonrası bence daha iyi bile katkı verdi ve büyük pay sahiplerindendi. Zaten lider oyuncu, futbol aklı çok yüksek, kimse bunu inkar edemez.

Mesele şu, geçen sezonu 0 dakika ile geçirdi ama taraftar fedakarlık bekliyordu. Yapmayabilir, hakkıdır da ama yapsaydı herkesin gözünde çok büyüyecekti ve bugün böyle bir duruma herkes olumlu bakacaktı. Real Madrid'de yaptı çünkü, Galatasaray'da yapmaması meseleydi. Şimdi böyle bir teklif yapınca bunun adına fedakarlık mı diyor mesela, anlamadım. Ya da istediği teklifleri bulamadı, böyle bir yol mu buldu, inanın bilmiyorum. 

Bu saatten sonra katkı alabilir miyiz bilmiyorum, 33 yaşında ve geçen sezonu yok, sakatlık kurbanı ama lider adam işte, o ağırlığını takım içerisinde hissettirirse ne ala. Ama böyle bir durumdan önce Galatasaray'ın düşünmesi gereken o kadar çok şey var ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir