28 Eylül 2016 Çarşamba

Önümüzdeki 5 Maç, Benim Hedefim En Az 13 Puan


Önümüzdeki 5 maç böyle, kabaca bir hesap yaptığımda da 13 puan görüyorum. Şu 5 maçta 13 puan da gayet iyidir düşüncesindeyim ki hedefi şampiyonluk olarak koyduğumuz ortamda da olması gereken bu zaten. Kimseyi hafife almıyorum tabii, baştan belirteyim, her maç kendi içerisinde zorlu. Antalyaspor'la bu pazar günü oynuyoruz, saat 16'da. Hem saati hem de bilet fiyatları itibariyle stadın en az 40 bin kişi olacağını düşünüyorum ve Beşiktaş maçının ilk yarısında verilen görüntü de beni çok mutlu etti. Ayrıca Cavanda ve Podolski gibi isimleri de 11'de izleme ihtimalimiz fazla, bu anlamda zorlanacağımızı pek düşünmüyorum. Gençlerbirliği deplasmanı ise ters, tam da Milli Takım dönüşü olması bizi zorlayacaktır. Genellikle bu dönüşlerde zorlanırız ve Stancu gibi de bizi asla boş geçmeyen bir ismin varlığında bu maçta puan kaybı olası görünüyor. Trabzonspor maçının özelliği ise şu, herkes gerçek anlamda Galatasaray'ı o maçta göreceğiz diyor. Sakatlar da dönüyor tabii, yeni bir sakatlık olmazsa Nigel De Jong, Sigthorsson gibi isimler de sahada olabilir ve taşlar yavaş yavaş yerine oturmaya başladı. Kendi sahamızda kesinlikle rahat kazanmamız gereken bir maç olduğunu düşünüyorum. Adanaspor deplasmanının özelliği de uzun zamandır Adana'ya gitmemiş olmamız, güzel olacak. 29 Ekim'e denk geliyor, Adana'da güzel de bir hava, ortam olur. Ligin zayıf takımlarından biri olduklarını düşünüyorum, böyle deplasmanlarda puan kaybetmemek lazım. Başakşehir maçı ise içeride de dışarıda da son derece zorlu maçlar. İyi bir sistem takımı görüntüsündeler ve lige de fazlasıyla iyi başladılar. Tabii o güne kadar neler olur bilinmez ama garanti 3 puan diyemeyeceğimiz ama şampiyonluk deniliyorsa da kazanılması gereken bir maç..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir