17 Ekim 2016 Pazartesi

Sakinlik Aradığımız Zamanlarda Sneijder Önemli, Ben Çok Aradım


Bir konuda hak vermem gerekiyor, kısaca yazalım. Geçtiğimiz günlerde 4-4-2 formasyonunun bu takımın en önemli alternatifi olduğunu düşündüğümü söylemiştim, hala o noktadayım gerçi. Özellikle de iç sahada bazı maçlarda bu formasyonun solunda Sneijder'i de kullanmak mümkün olabilir ama ana plan 4-2-3-1. Gençlerbirliği maçında da 4-2-3-1'le başlamak doğruydu, 4-4-2'yle de başlamak mümkündü ama ana plan dediğim gibi bu, Josue de bu yüzden transfer edildi. İlk yarıda da fena değildi Josue ama Sneijder'i arıyor bu takım, varlığının önemli olduğunu tekrar gördük, özellikle de 2. yarıda. Topu ayakta tutamadık mesela, oyunu yönlendiremedik. O anlarda Sneijder'in aklı ve varlığı önemli, Sneijder'le oyunu kendi lehimize tutmak, yönlendirmek mümkün olacaktı. Sizi bilmem ama ben aradım Sneijder'i, özellikle de sakinlik aradığımız zamanlarda. Sneijder'siz oyunu tutmak zor olacak gibi, Josue'nin o boşluğu doldurabildiğini düşünmüyorum. Oraya Podolski'yi çekmekte değil mesele, Sneijder bu tip anlarda çok daha önemli. Antalyaspor maçının ardından 4-4-2 üzerine destanlar yazdık ama durum biraz farklı, kabul etmek gerekiyor. Ana plan 4-2-3-1, 4-4-2 adına başka şartların da oluşması gerekiyor ama en iyi alternatifimiz olduğunu düşünüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir