9 Ekim 2016 Pazar

Sneijder'i Telafi Eder Ama Eren Derdiyok'un Yokluğunu Kaldıramaz Bu Takım


Milli araların Galatasaray'a iyi gelmediği bir gerçek. Serdar Aziz ve Sigthorsson'u Eylül ayında, Eren Derdiyok, Sneijder ve Hakan Balta'yı da bu dönem sakatlığa kurban verdik. Serdar Aziz'in takımla çalışmalara yeni başlayacağını söyleyelim, Sigthorsson ise henüz dönemedi. Eren Derdiyok, Sneijder ve Hakan Balta konusunda ise bilgim yok. Sneijder'in riske edilmeyeceği söyleniyordu, ciddi bir sakatlık yoktur diye tahmin ediyorum. Eren Derdiyok'un da aynı şekilde, rakip Andorra olunca o da riske edilmedi diyebilirim. Bu ikilinin ciddi bir durumu yoktur ama Hakan Balta'yı bilmiyorum. Dün de Levski Sofya maçının 2. yarısına Semih Kaya başlamadı mesela, onun da nedenini bilmiyorum. Sakatlık mı var yoksa tam hazır olmadığı için mi bu karar alındı? Gençlerbirliği maçında şu an sağlıklı diyebileceğimiz tek stoper Chedjou ki o da kötü durumda. Yanında oynayacak isim bu durumda Semih Kaya olacak ama ne durumda olacağını kestiremiyorum. Sneijder'in yokluğunu ise bir şekilde telafi ederiz, Antalyaspor maçında oynanan 4-4-2 buna bir örnek ama Eren Derdiyok'un yokluğunu Galatasaray kaldıramaz. Bu durumda Podolski tek forvet kalıyor ki o da yüzde 100'ün de değil. Sigthorsson da yok derken 4-4-2 oynama ihtimali de ortadan kalkıyor ve Podolski ile sahte 9'lu bir düzen olur. Eren Derdiyok'un varlığı her anlamda önemliydi, rakip savunmayla mücadele için de. Bunu kaldıramayabiliriz, umarım ciddi bir durumu yoktur. Josue'yi Levski Sofya maçında iyi gördüm ama, transferi de bu yüzdendi. Sneijder'in geçen sezonda da bu tarz sakatlıkları olmuştu, alternatifi yoktu. Şimdi hem formasyon anlamında alternatif var, hem oyuncu bazında. Bu yüzden yokluğunu o kadar aramayız diyorum ama Eren Derdiyok öylesine mühim ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir