18 Kasım 2016 Cuma

Beni mi duydular bilmiyorum ama Bruma'nın yeni sözleşmesini konuşmaya başladık


Geçenlerde yazdığım yazıyı şöyle bırakayım, 14 Kasım 2016 tarihli yazı, aradan geçen 4 gün. Tabii tüm bunları yaz döneminden bu yana ısrarla yazıyorum, bu sözleşme uzatılana kadar da yazmaya devam edeceğim;


Beni mi duydular bilmiyorum ama Bruma'nın yeni sözleşmesi üzerine konuşmaların başladığını görmek güzel. Geç hareket edildi, Sociedad'a kiralanırken uzatılmalıydı, o ayrı nokta ama geçmişe değil de mecburen güne odaklanalım. Haliyle de tablo güzel, umarım Bruma da yanaşır buna. Kendi menajerinin söylemi üzerinden gidiyoruz tabii, Galatasaray kendisiyle sözleşme uzatmak istiyor. 2020 denildi haberde ama 2022 diye biliyorum ama yıla takılmayalım, Bruma kısa bir süre zarfında transfer olacak. Yaz dönemi olur ya da ondan sonrası, bilinmez ama burada amaç Galatasaray'ın elini daha güçlü kılmak. Bruma için Galatasaray bir basamak, iddialı talipleri de var derken bu fırsatı kaçırmamak lazım. 2 milyon avro dolaylarına gelecek bir yıllık ücret, 25 milyon avro'luk serbest kalma bedeli, imza parası, başarı bonusları gibi söylenen şeyler de var. Şu izlenim var, Bruma'nın da bu sözleşmeye sıcak baktığını düşünüyorum. Yani imkansız bir iş değil, acilen bu işi gerçekleştirmek gerekiyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir