3 Kasım 2016 Perşembe

Doctor Strange'in Kırılma Noktası Olma İhtimali, Merakla Bekliyorum


Doctor Strange'yi cumartesi günü izleyeceğim, merakla beklediğimi ve heyecanlandığımı da eklemek isterim. Avengers: Infinity War öncesinde üç temel unsur olduğunu düşünüyorum, ilki bu film. Diğerleri de Guardians Of The Galaxy Vol.2 ve Thor: Ragnarok olacak. Bu fimlerin direkt olarak Infinity War ile bağlantısı olacağını düşünüyorum, 

Doctor Strange ise bu işin tam kalbinde, Marvel evreninin daha mistik bir yapıya doğru gideceğini göreceğiz ama evrene bağlantı nasıl olacak bilmiyorum. Captain America: The Winter Soldier'da ona atıfta bulunulmuştu, Hydra'nın takip ettiği isimlerden biriydi.

Neyse, konu o değil. Benedict Cumberbatch iddialı bir aktör onu söyleyelim. Infinity War sonrası büyük değişimlerin olacağını düşünürsek (Captain America'yı oynayan Chris Evans'ın sözleşmesi bitiyor ve rolü büyük ihtimalle bırakacak, yaşlanan da bir Robert Downey Jr.) vitrinde olan isim  Benedict Cumberbatch olacaktır. Doctor Strange bu açıdan da Marvel sinema evreni adına önemli, evrenin kalbine o geçecektir. 

Şöyle de bir durum var, bildiğiniz gibi Civil War'da Captain America ve Iron Man ayrılığını izlemiştik. Captain America da kendi yanında olan isimlerle Wakanda'ya gelmişti. Infinity War da yaklaşıyor, Thanos en büyük düşman ve tehlike büyük. Merak edilen de bu ikilinin bir araya nasıl geleceğiydi. Doctor Strange'nin bu anlamda arabulucu rolüne bürüneceği söyleniyor, bu ikiliyi birleştiren ve yeniden Avengers'ı bir araya toplayacak isim olarak. 

Sadece o da değil, Thor: Ragnarok 'da da bir rolü olacağı söyleniyor. Set fotoğraflarında görüldüğü kadarıyla Thor'un elinde bir adres kağıdı var, o da Doctor Strange'nin yani Stephen Strange'nin adresi. Doctor Strange'nin Marvel sinema evreni açısından bir kırılma anı olacağını düşünüyorum, merakla bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir