5 Kasım 2016 Cumartesi

Galatasaray'ın Serdar Aziz'siz Stoper Kombinasyonları Devam Etmekte


Serdar Aziz o kadar eder miydi, neden transfer edildi ya da o paraya şu, şu, şu isimler alınabilirdi gibi konuları geçtik artık, olan oldu. Bundan sonrasına bakıyorum, elimde olan alternatifler üzerinden bir yol haritası çizmek adına. Chedjou da dahil olmak üzere, Galatasaray'ın elinde bulundurduğu en iyi stoperin Serdar Aziz olduğunu söyleyebilirim. Bunu geçtiğimiz günlerde de yazmıştım, yine dile getiriyorum, yarın da getireceğim. Riekerink'in Serdar Aziz açıklaması şu, "çok iyi çalışıyor, sıra ona geldiğinde o da forma giyecek". Serdar Aziz'i beğenmediği, Semih Kaya'yı da onun önünde gördüğü söylentiler arasında ki forma giyen isimlere baktığımızda da bu söylentilerin doğru olduğunu düşünüyorum. Semih Kaya yetmiyor, eski Semih Kaya yok. Chedjou ile de olmadı Hakan Balta ile de olmadı. Başakşehir maçı öncesinde Hakan Balta ile uyum dediler, onun 2 sene önce olduğunu ve o durumda olmadığını eklemediler. Havadan ezildik mesela, Mehmet Batdal bitirdi savunmayı. Serdar Aziz havadan iyi, müdahalesi de olan bir isim, bozardı. Görmedik bunu, bekliyoruz. Şu kadarını yazayım, Serdar Aziz mevzusunun Riekerink'in sonu olabileceğini düşünüyorum. Fenerbahçe maçı var önümüzde, olası mağlubiyet noktasında da takımın başında kalabilmesi imkansız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir