17 Kasım 2016 Perşembe

Guardians Of The Galaxy Vol.2, fragman değil de mini bir ön gösterim diyelim


Tam anlamıyla bir fragman demek imkansız, mini bir ön gösterim diyelim biz buna. Biraz geç oldu tabii yazmam, şöyle başlayayım. Guardians Of The Galaxy'i seviyorum, ilk filmi muhteşemdi, tabii finalinin dışında. Marvel evreni kendini giderek Thanos'a ve Infinity War'a hazırlıyoruz, Thanos'u da ilk kez gerçek anlamda Guardians Of The Galaxy'de görmüştük. 

Infinity War öncesinde de üç temel taş olduğunu düşünüyordum, ilki Doctor Strange oldu, ikincisi de bu film olacak, sonuncusu da Thor Ragnarok. Kalan bir sonsuzluk taşı daha var, onu da ya bu filmde ya da Thor'da göreceğimizi düşünürsek bu evrenin önemli taşlarından biri de diyebiliriz. Peter Quill'in babasını bu filmde göreceğiz, kendisi yaşayan bir gezegen olan Ego ve insan metaforuna da bürünebiliyor. Hikaye nasıl gelişir bilemiyorum ama bunu nasıl anlatabilecekler merak ediyorum. Bu anlamda yönetmen James Gunn'un kredisi yüksek, ortaya çıkardığı ilk filmden sonra.

Dediğim gibi, bu gösterimden çok şey çıkarmak güç ama Yondu ve Nebula da bu filmde yer alıyor, ekip büyüyebilir de. Çizgi romanlarda ekibin değişkenlikler gösterebildiğini görüyorduk, yeni katılımlar da mümkün. Temelde yatan hikayeyi seviyorum aslında, Peter Quill'in çocuk yaşta kaçırılmasının ardından annesinin ona hediye ettiği bir woltman ve karışık kaset ile belli bir noktaya sıkışıp kalması, Drax'in geçmişi, Gamora'nın yaşadıkları gibi. Temelde bir hüzün yatıyor ve en iyi komedilerin de temelinde güçlü bir hüzün yattığına inanırım, ilk film de bunu anlatmıştı. 

Mutlaka bu filmin de bir dayanak noktası olacak ki Peter Quill'in babasından kaynaklı yaşayacağız bunları. Vol.2 diyoruz, 2. karışık kaset için bile bu film izlenir, Rocket'i ya da Baby Groot'u da bir yana bırakıyorum. Fragmanı merakla bekliyorum, film ise 28 Nisan 2017'de vizyonda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir