10 Kasım 2016 Perşembe

"Hocam" diyebileceğimiz zamanlar gelir mi dersiniz


Teknik direktörlük kariyerinin nasıl şekilleneceğini çok merak ediyorum, günün birinde "hocam" diyebileceğimiz zamanlar gelir mi dersiniz. Emin olun ki bunu en çok ben isterim, başarılı olsun, mümkün olan en iyi noktaya gelebilsin. Bu yolun da Galatasaray'dan geçmesini isterim. Şu aşamada duygusal bir yorum yapıyorum ama Harry Kewell'ın da bu işe gönül verdiğini, çabaladığını ve kendini geliştirmek için yol aldığını düşünüyorum.

Watford'un U21 takımını çalıştırıyor, ayrıca kendi ülkesi olan Avustralya'da da bir futbol akademisi var. Yeri geldikçe takip etmeye çalışıyorum, ilk etapta Watford'un daha alt yaş grup takımlarındaydı ama bu sezon U21 takımını çalıştırmaya başladı. Belki zaman içerisinde x bir takımın teknik heyetinde de yer alabilir ya da İngiltere'nin alt lig takımlarında menajerlik görevi. Onun da yaptığı plan eminim ki bu yönde ama ilk etapta gençlerle çıkardığı işler de ilgi çekici.

Teknik direktörlük olayında hayalim geleceğe yönelik, duygusal yaklaştığımı da kabul ediyorum ama Galatasaray'ın teknik heyetinde olması gereken bir isim olduğunu da bir süredir söylüyorum. Mustafa Denizli zamanı da yazmıştım, Riekerink döneminde de. Yarın başka bir teknik adam için de yazacağım, hocanın kendi ekibi bir yana, Galatasaray'ın ataması gereken isim de Harry Kewell olmalı. Bunu da kabul edeceğini düşünüyorum, asla geri çevirmezdi. Bugün Ayhan Akman ve Orhan Atik gibi isimlerle devam ediyoruz, durum bu.

Riekerink'in yardımcılarından sıfır katkı aldığını düşünüyorum, hatta hocayı geri bile itiyorlar diyebilirim. Beşiktaş maçında Orhan Atik'in değişikliklere engel olması gibi ya da Adanaspor deplasmanında Ayhan Akman'ın Yasin Öztekin'le kavgası misali. Riekerink'in isteği kendi ekibini kurmaktı, yönetim Ayhan Akman'ı atadı. Frans Hoek var, şu an tribünde değil de kulübede olması gereken isim ama kendisine Cenk Gönen'i çalıştırıyoruz. Kondisyoner dahi Ağustos ayı geldiğinde geldi (Riekerink'in istediği isim anlamında), haliyle de şu tablo çok sürpriz değil. Riekerink de müthiş bir isim değil elbette ama teknik direktör getirip, ekibini ise yönetimin kuması sadece bizde görülür bir durum olsa gerek.

Riekerink sonrası da gelebilecek x teknik direktörün yanında görmek istediğim isimler arasında benim adayım yine Kewell olacak, görmek lazım. Antrenörlük ona yakıştı, Galatasaray'ı da en iyi temsil edecek isimlerden biri. Düşünmek lazım, umarım akıllara gelir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir