21 Aralık 2016 Çarşamba

Ara transfere doğru, gündemi toparlayalım


Gündemi toparlamak lazım, ara transfer öncesinde bazı haberler var. Serdar Aziz sakatlığının tüm planları bozabileceğini söylemiştim, öyle de oldu. Chedjou gidecekti mesela, şu an kalma ihtimali doğdu. Ama Ocak ayında Afrika Kupası'na gidecek ve en iyi ihtimalle 3-4 maç yine olmayacak. Bir stoper alınacaktır, kiralık bir isim bekliyorum ve Ranocchia bence en yakın aday. Korkum şu, Chedjou'nun gidişiyle bir maaş boşluğu olacaktı, bu kaybedildi. Umarım düşünülen kanat forvet hamlesine engel olmaz bu durum. Vargas'ın önemli bir hamle olabileceğini düşünüyorum.

Sidiki Maiga'yı hatırlarsınız, geçtiğimiz günlerde İstanbul'a gelmiş ve U21 takımıyla idmanlara çıkmaya başlamıştı. Potansiyelli bir arkadaşımız, Porto da istiyordu ama şartları uymamıştı. Bu noktada da Galatasaray'ın bu topa girmesi sürpriz oldu ama güzel de oldu. Kanat ve forvet olarak oynayabiliyor, yaşı 17 ve potansiyeli yüksek. İdmanlarda da büyük fark yaratmış, çok beğenilmiş. Kendisiyle sözleşme imzalanacak, devre arası kampında da A takımla idmanlara çıkacak. Orada daha yakından izleme şansı buluruz, umarım büyük bir gelişim gösterir ve bu tarz hamlelerin önü açılır. Bu yönetimden beklemeyeceğim bir akıl.

Devre arasında çok fazla hamle yapılma ihtimali zaten yok, olmamalı da. Ocak ayında çok fazla transfer yapmanın bir artısını bugüne kadar görmedim. Galatasaray'ın da öncelikli ihtiyaç duyduğu pozisyonların stoper ve kanat/forvet olduğunu düşünüyorum. Keşke bir sol bek, orta saha da alınsa ama imkansız, şartlar el vermez. Sürpriz bir ayrılık ihtimali de pek görünmüyor, bu yüzden de transfer konusunda beklentiyi çok yüksek tutmamak lazım.

Şöyle bir durum var, iyi mi kötü mü bilemedim. Bruma'nın yeni sözleşmeye pek yanaşmadığı söyleniyor, keşke uzatabilsek bu sözleşmeyi. Olası transferde elimizi çok güçlendirirdi bu, şu an 1.5 yıllık sözleşmesi var ve olası bonservisi de düşürüyor. Premier Lig'e gitmek istiyor diye biliyorum, talipleri de var ve sürpriz bir ayrılık ihtimali görünmüyor dedim ama Bruma'nın şok bir şekilde satılmasına da pek şaşırmam, neden de diyemem. Bir yerde olacak, maksimumu kazanmak zorundayız. O da 12-13 milyon avro'yu geçmez diye düşünüyorum, maalesef kalan sözleşme süresi elimizi kolumuzu bağladı. Böyle bir ayrılık durumunda da umarım Maiga ile o yer doldurulmaya kalkmaz, altından kalkamaz çünkü. Yeni bir hamle gerekir.

Serdar Aziz'le de ilgili bir durum var, son olarak onu yazayım. Sezonu kapattığı söyleniyordu ama yurt dışında farklı bir tedavi metodu uygulanacak sanırım, 6-8 hafta arasında da iyileşme ihtimali olduğu söyleniyor. Bu da Mart ayında geri dönebilmesi demek ama zor bir sakatlık yaşadı ve riske gelmeyecek bir durum. Önemli bir yatırım, riske atılmamalı. Erken bir geri dönüş bekliyorum gerçi, bunun için çok çabalayacaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir