15 Aralık 2016 Perşembe

Hoca düşüşte, orası net.. Ama yüksek egoları iyi yönetir


Roberto Mancini düşüşte, hem de önlenemez bir düşüş içerisinde. Belki de dönemin gerisinde kaldı, bunu da söylemek mümkün ama cazibeli bir teknik direktör, piyasası kolay bitmeyecektir. Galatasaray onun için bir düşüş değildi mesela, o dönemin iyi ve gelişen takımlarından birine gelmişti ama şartlar beklediğimiz olgunlukta gelişmedi. 

Ben sever ve beğenirdim, Mancini ile gelişmek mümkündü ama Lucescu sevdasına yolları ayırdık, sonrasını zaten biliyorsunuz Galatasaray sonrası ise tekrar Inter dedi, iyi gitmemesine rağmen Inter onda ısrar da etti. Önemli bir maddi güç vardı elinde, iyi harcadı, neredeyse 3 kere takımı sıfırladı ama olmadı. Kötü başladı, iyiye yöneldi ama çakıldı, başaramadı. 

Oysa Inter'i onun evi gibi görürüm, bildiği, geçmişte başardığı bir camiaydı ama Mourinho sonrası Inter kimleri yemedi ki. Mancini'yi de ekledik listeye ve Inter'de başarasız olamnın da benim açımdan getireceği bir eksi yok, öğüten bir camia. Mancini'de ısrar ettiler ama, Frank De Boer konusunda sabırsızdılar. 

Konuya dönersek, Mancini'nin ismi PSG için geçmekte. Blanc sonrası ayağına sıkan, futbol tarihinin en saçma işlerinden birine imza atan PSG'nin Emery ile mutlu olduğunu söylemek güç. Geçen sezonu hatırlayın, bir de şu görüntüye bakalım. Mancini'nin geçmişte yüksek egoları ve yıldızları iyi yönettiğini gördük, PSG de bunun üzerinden gitmiş olabilir. 

Doğru da düşünce, Mancini'nin orada yapabileceğini düşünüyorum. Manchester City'de başarmıştı, Inter geçmişinde de bu başarı var. Hocamın böyle bir görevi alması beni mutlu eder, benim adıma unutulmaz bir karakter, daima da öyle kalacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir