29 Aralık 2016 Perşembe

Inter'in Leiva'yı kiraladığı söyleniyor, ister istemez yaz dönemine dönüyorum


İster istemez yaz dönemine dönmek durumundayım, o dönemin Galatasaray'a en yakın isimlerinden biri Lucas Leiva'ydı. Gelmesi de gerekirdi, yaratacağı fark büyük olacaktı. Bugün diyoruz ya, Selçuk İnan'ın alternatifi yok ve Tolga Ciğerci & Nigel De Jong yan yana olmaz diye, Leiva'nın transferi gerçekleşmiş olsaydı yapılabilecek varyasyonlar vardı. Ben diyorum gerçi bunu, benim yorumum daha çok. Leiva'nın 8 numara özelliği var mesela ama Tolga Ciğerci veya Nigel De Jong'da yok. Tolga Ciğerci oynar deniyor ama bence oynayamaz, olmaz yani. Leiva oynayabilirdi, o sakinliği ve top tekniği kendisinde var, sakinlik önemli. 6 numara özelliği zaten iyi, top kapma noktasında Premier Lig'in en özel isimlerinden biriydi, oynatılmamasına rağmen de Liverpool ondan kolay vazgeçemedi işte. Beşiktaş alıyordu ve olmadı, bu yaz dönemi de Galatasaray alıyordu ama son anda Klopp devreye girdi. Ayrılacak tabii, istediği şansı bulamıyor. Şimdi hatırladım, Leiva'nın sakatlık durumu üzerine yorumlar yapıyorduk ama Tolga Ciğerci'den daha sağlıklı bir isimdi mesela ya da aldığımız diğer isimlerden. Büyük fark yaratırdı bu ülkede, Galatasaray'da görmek isterdim ama olmadı. Inter'in Leiva'yı kiraladığı söyleniyor, onların da aradığı şey bu sakinlik. Melo olmadı, yüksek ihtimalle ayrılacak. O pozisyonda da diğer isimlerden de beklenen alınamadı aslında, Leiva onlar adına biraz daha garanti adım. Bu arada yanlış anlaşılmasın, Nigel De Jong'dan da memnunum ama Leiva'nın tarzı biraz daha farklı ve joker kıvamında. De Jong stoper oynayabilir mi deniyor ya, Leiva onu da oynardı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir