14 Aralık 2016 Çarşamba

Potansiyeli ve cazibe gücünü arada hatırlamak lazım


Bu hazırlık maçına önem veriyorum, Galatasaray'ın potansiyelini hatırlaması adına güzel bir adım. 9 Ocak 2017 tarihinde S.Arabistan'da Ettifaq takımıyla hazırlık maçı yapacağız. Önemi ise şuradan gelmekte, sadece bir hazırlık maçı olarak görmüyorum, burası Galatasaray adına bir cazibe merkezi olmalı. S.Arabistan, Katar gibi Müslüman ülkelere açılım önemli, Galatasaray'ın buralarda çok tanındığını ve desteklendiğini düşünüyorum, geçmişle alakalı düşünerek. Ama bu tarz maçları uzun zamandır pek yapmadık, düşünmedik bu tarz hareketleri. Oysa çok uzun değil, Fatih Terim dönemi en önemli turnuvalara davetler alırdık, çok büyük hazırlık maçları oynardık. Bu biraz daha farklı iş ama cazibe noktasının altını çizmek lazım, Galatasaray'ın bu daveti alması önemliydi. Devamı da gelmeli, umarım açılımın ilk adımı bu maç olur. Önemli gelir kaynağı bu ülkeler, bu konularda Uzak Doğu gelir akıllara ama bizim takımlarımız adına bu tarz Müslüman ülkelerin getireceği gelirler çok daha büyük olabilir. Bunun yanında diğer konular da var, son dönemin en popüler güçlerinden biri olan e-spor'a atılan adım, Dugout'da yer alacak ilk Türk takımı olmak gibi. Eleştiri noktasındayız ama bu tarz iyi işlerin de altını çizmek gerekiyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir