20 Aralık 2016 Salı

Serdar Aziz'in sakatlığını kronik bir duruma bağlamam


Sakatlığı için çok üzüldüm, Galatasaray adına da büyük bir kayıp olduğunu düşünüyorum. Daha önce de yazdım, olan oldu ve Serdar Aziz Galatasaray'a transfer edildi. Bonservisini, yıllık ücretini, sakatlık geçmişini çok sorguladık, sorgulamaya da devam edenler var ama ben önümüze bakıyorum. 

Bunlardan bağımsız düşünüyorum, Serdar Aziz'in bu konuda bir suçu yok. Türkiye'nin en iyi yerli stoperi bana göre, Galatasaray'ın da mevcut stoperleri arasında en iyisi. Şu şartlar altında da sezonu kapatmış olması Galatasaray'ın tüm planlarını alt üst edecek cinste.

Yaşadığı sakatlığı da kronik bir duruma bağlamıyorum, tamamen Osmanlıspor'un saha zeminiyle alakalı bir durum. Betona düşmüş olsaydı daha az hasar alabilirdi belki de, çok ters düştü. Devamında da ayağa kalktı, golü önledi. Düşerken dizi döndü, o müdahaleyi yapmak için attığı deparda da büyük ihtimalle bağları koptu. 

Serdar Aziz'in şu yaşadığı sakatlığı basketbol, voleybol oynayanlar yaşıyormuş daha çok, şanssız bir durum. Serdar Aziz böyle bir isim, tekmeye kafa atan türden. Kendini sakınmaz ama bu yüzden küfür yediğini görüyorum, yapmayın. Onunla alakalı bir durum yok.

Sezonu yüksek ihtimalle kapattı, umarım en iyi şekilde geri döner. Peki bundan sonra ne olacak, Galatasaray'ın planı nedir gibi sorulara gelirsek. Zaten bir stoper alınacaktı, bu durumda iki stoper gerekli. Koray Günter ne şekilde dönecek bilemiyoruz, güvenemeyiz. Ama iki stoper için de yüklü bir yatırım yapmak büyük lüks. 

Egemen Korkmaz ismi geldi bugün aklıma, Serdar Aziz'in yokluğunda kısa vadeli düşünce adına doğru bir tercih olabilir. Bir de yabancı stoper zaten gerekecek, lider özellikle, geriden oyunu iyi kuracak. Chedjou'nun kalacağına pek ihtimal vermiyorum, şu tabloda kalması düşünülür ama güvenemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir