12 Ocak 2017 Perşembe

Garry Rodrigues, Sneijder'in kanatları altında


Garry Rodrigues'in neler yapacağını zaman gösterecek. Yetenekli bir isim ama 26 yaşına gelmesine rağmen kariyerinde en iyi kulüp Galatasaray olacak. Bonservis geçmişine baktığımızda da 3.5 milyon avro'luk bonservisin hatırı sayılır bir yeri olacak elbette. Umarım iyi bir iş çıkarır ve maddi boyutları konuşmayız, yanılanlar bizler oluruz. Keyifli bir futbolcu ama, orası kesin. Garry Rodrigues'in geleceğini biraz da takım oyununa sağlayacağı uyum belirleyecek, Galatasaray'a gelmek için çok istekliydi ve sahne onun. Cape Verde'li ama Hollanda doğumlu, haliyle de Sneijder & Nigel De Jong gibi isimlerin yanında görmek sürpriz olmayacaktı diye düşünüyordum ve ilk kare geldi. Sneijder'in varlığı bu açıdan önemli, biraz da bu yüzden vazgeçemiyorum. Bana sorarsanız takımın gerçek lideri, bu tarz isimlerin de sağlayacağı uyum noktasında çabalıyor, uğraş veriyor. Garry Rodrigues'i de kanatları altına almış, Rodrigues de Sneijder'le birlikte oynamanın öneminden bahsediyordu. Merakla bekliyorum performansını, umutlanmak ve yanılmak istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir