17 Ocak 2017 Salı

Juventus'un yeni logosu ve forması, gelenek / yetenek çatışması?


Şu değişimin yenilikçi veya gelenekçi olmakla çok alakası yok. Juventus'un logosunda böyle bir değişim içine girmesi benim hoşuma gitmedi. Çağın yeni düzeni, modern dünya, pazarlama ya da strateji gibi şeyler söyleyebilirsiniz ama bazı gelenekleri korumak lazım, Juventus'un logosu da bana göre böyleydi. Şu yeni logoya bakınca Galatasaray'ı düşündüm, G ve S harflerinin böyle yan yana geldiğini düşünsenize. Burada kıyamet koparırız, teklif dahi edilemez. Yenilik güzel ama bazı şeyler değişmez olmalı, gelenek korunmalı. Juventus'un yaşadığı bu değişime de böyle bakıyorum..


Formaları şu an görüyorum, bir edit yapmak gerekecek. Logo için konuştuğum yerdeyim hala, bu konuda geleneklere sadık kalmak lazım ama Juventus'un yeni sezon formasında yaptığı da devrim niteliğinde. Adidas'ın çıkardığı iş çok büyük..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir