8 Şubat 2017 Çarşamba

Sinematik dünya #4; Guardians Of The Galaxy, Infinity War öncesi ısınma turu


Guardians Of The Galaxy benim için kredisi sonsuz bir iş. İlk filmi hatırlıyorum, yüksek bir beklenti ile izlemediğim bir filmdi ama aldığım keyif büyük oldu. Vol.2 noktasında ise beklentim yüksek, hayal kırıklığına uğrayacağımı sanmıyorum. James Gunn'ın ortaya yine kaliteli bir iş çıkaracağına eminim ki Infinity War öncesinde en önemli kapılardan birini açıyoruz.

Ortaya çıkmayan son bir sonsuzluk taşı kaldı, bunun da Guardians Of The Galaxy Vol.2'de değil de Thor: Ragnarok'ta ortaya çıkacağı söyleniyor. Ama bu filmin Infinity War için en önemli üç kapıdan biri olduğunu söyleyelim, ilk kapı Doctor Strange ile açıldı. Thanos'u ciddi anlamda ilk kez Guardians Of The Galaxy filminde izlemiştik ve Thanos mutlaka burada yine varlığını hissettirecek. Peter Quill'in de Dünya ile bağını iyiden iyiye öğreneceğini düşünüyoruz ve Dünya'yı kurtarmak anlamında bu ekip Infinity War kadrosunda olacak.

İlk filmin komedisi ama daha ötesinde duygusu çok hoşuma gitmişti. Ekipte neredeyse her karakterin bir hayat misyonu var, beni etkileyen bu olmuştu, onları da bir arada tutan etmen. Şimdi ekip biraz daha genişliyor, Yondu ve Nebula da ekibe katılıyorlar. Mantis ise ekibe katılan yeni bir karakter, zihin okuyabilme gibi bir gücü var ve fragmandan gördüğümüz üzerine mizah anlamında biraz daha fazla yüklenilmiş.

Şu ana kadar 2 fragman izledim ama aslında tam olarak ne olacak bilmiyoruz. Daha çok karakter tanıtımı ve ekibin üzerinde yoğunlaşan fragmanları gördük, hikaye ile alakalı pek bir bilgi vermiyorlar. Ego the Living Planet en merak edilen nokta aslında ve kendisi Peter Quill'in babası. İnsan suretine dönüşebilen bir gezegen ama bu nasıl yansıtılacak bilmiyoruz. Film daha çok Peter Quill'in aile bağlarını çözmek üzerine olacak diye bekliyorum, Infinity War bağlantısı da Dünya ile bağları üzerinden kurgulanacaktır.

Çok fazla konuşulacak şey yok, beklemek lazım. Fragmanlar pek pas atmıyor, hemen hemen herkesin bildiği şeyler anlatılmış. Merak ettiğim noktaları yukarıda yazdım, emin olduğum şey ise güzel bir film olacağı, keyif alacağımızdan eminim. Komedi dozu yüksek ama yine duygu yoğunluğu olacak, Infinity War için de güzel bir ısınma turu. Thor: Ragnarok'un Captain America Winter Soldier misali bir önemi olacağı söyleniyor, Infinity War öncesi en önemli kapı o, 2017 güzel olacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir