8 Nisan 2017 Cumartesi

2009 - 2010 sezonu, şampiyon Gençlerbirliği kaptanı Ahmet Çalık


Evren Göz'ün twitter hesabında paylaştığı bir fotoğraf. 2009 - 2010 sezonu, Ahmet Çalık'ın yaşından kaynaklı yola çıkarsak U16 diye tahmin etmekteyim. Şampiyon Gençlerbirliği kupasını alıyor ve takım kaptanı Ahmet Çalık. 23 yaşında hala, genç bir futbolcu ama o kadar uzun zamandır A takım seviyesinde şans buluyor ki. Ayrıca genç yaşına rağmen uzun zamandır Gençlerbirliği'nin de takım kaptanlığını yaptı, Süper Lig tecrübesi de yaşıtlarına oranla üst seviyede. Galatasaray formasıyla da beklentim yüksek, özellikle Tudor sonrası aşama kaydeden, gelişme gösteren isimlerin başında. Olacak izlenimini verdi en azından, umarım parlak bir Galatasaray kariyeri olur ve uzun yıllar burada kalır. Gençleşen Milli Takım'ın da parçalarından biri oldu, bu noktada da bir beklenti var. Transferi eleştirildi, öncelik olmadığını ben de dile getirdim ama benim beklentimin üzerinde bir performans izliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir