3 Nisan 2017 Pazartesi

Vlogger #2; Gelecek sezon için umutlanmamız gereken tek bir sebep var mı?

Gündemle alakalı yazacaktım ama hoş bir gündem olduğunu düşünmüyorum, şimdilik vazgeçtim. Ama soru - cevap tarzında gitmeyeceğim sürekli, bu konsepti biraz daha kişisel düşünüyorum. Şimdilik kısa bir soru - cevap daha yapalım, devamında biraz daha farklı şeyler deneriz. Ayrıca sormak istediğiniz soruları yorum kısmında beklerim. Başlıyoruz;


Stoperde Vitor Hugo ve Denayer, orta alana da iki transferle birlikte Galatasaray Avrupa Ligi'nde kafaya oynar mı? / https://twitter.com/paul10dybla21

Çok daha fazlası gerekli, yetmez. Galatasaray'ın tüm sorununu 4-5 transferle çözmek imkansız, çok bozuk bir yapı var ki köklü bir değişim gerekli. Yaşlanan bir yapı bu, gençleşmek gerekiyor. Stoper ve orta saha noktasında yaşadığımız sorunlar büyük ama transfer isteyen birçok pozisyon sayarım. Denayer konusuna bir çizgi çekmem yalnız, kendisini seviyor ve tekrar Galatasaray'da oynamasını istiyorum. Ama son 2 sezonu gelişim içinde geçmedi, ileriye dönük pozitif bir ışığı yok. Manchester City kendisinden vazgeçecektir, transferi bu anlamda rahat olabilir ama gelir ve Galatasaray'ı yukarı taşır diyemem. Biraz duygusal bakmakla birlikte Denayer'i Galatasaray'da görmek isterim ama mantığım başka şeyler söyler.

Ligde 2. olup gelecek sezon Şampiyonlar Ligi ön elemesi oynamaya hak kazanırsak ve Tudor'un istediği futbolcular kısmen alınırsa bu ön elemeyi geçme şansımız nedir? / https://twitter.com/gsqweyt

Orada şöyle bir durum var, Şampiyonlar Ligi'ne katılmak için 2 ön eleme oynamak durumunda, ligi 2. bitiren takım. Ön elemenin 3. turu ve geçmesi durumunda play off turu şeklinde. 3. ön elemede de zorlu rakipler gelebilir, özellikle biraz daha Galatasaray'a denk takımlar ama bu turu geçmek mümkün, seri başı olacağımızdan (yukarıda söylediğin şartlar gerçekleşirse) zorlanacağımızı çok sanmıyorum. Play off turunda ise işin rengi değişiyor, seri başı olmuyoruz ve top seviyede takımlarla karşılaşabiliriz. Beşiktaş bir sezon Arsenal'e elenmişti, bunun gibi. Gerçekçi bakmak lazım, işimiz çok zor olur ama ihtimaldir nihayetinde, oralarda yer almak ve oynamak lazım.

Samsunspor'un geleceğini nasıl görüyorsun? / https://twitter.com/emirclio

Zor bir sezondu, ligin ilk yarısında transfer yasağı fazlasıyla zorladı. Transfer tahtası açıldığında ise iyi bir kadro kuruldu, eğer bu kadro sezon başında kurulmuş olsaydı bence zirve yarışında olacaktı Samsunspor. Tabloya baktığımda ise Samsunspor'un düşmeyeceğini, rahatlıkla ligde kalacağını söyleyebilirim. Sağlıklı yapılar gerekli ama, eski borçlardan kaynaklı puan silme cezaları 2 senedir yaşanıyor, bu sezon transfer yasağı geldi. Hepsi de Süper Lig'e çıkılan sezonla alakalı. Daha sağlıklı hareket etmek lazım, belki yavaş ama istikrarlı şekilde büyümek. Samsunspor'un şehir olarak büyük potansiyeli var, değerlendirmek gerekiyor.


Gelecek sezon dediğin 2 stoper transferine eşlik edecek 3. stoperimiz sence kim. Kimi önde görüyorsun? / https://twitter.com/emirclio

Ahmet Çalık, Serdar Aziz, Semih Kaya ve Koray Günter. Hatta Carole'yi de alternatifler arasına yazalım, stoper rotasyonu geniş gibi görünse bile yetersizliğinden bahsediyoruz, doğru kaliteyi bulamadık çünkü. Tudor'la 3'lü stoper düzeninin devam edeceğini düşünerek 2 transfere gerek olduğunu düşünüyorum. Biri lider, diğeri de sol stoper olacak şekilde. 2 stoper transferinde doğru kaliteyi bulmamız durumunda ise 3. isim olarak Ahmet Çalık, Serdar Aziz, Semih Kaya kim oynasa fark etmez. Ama sağlıklı bir Serdar Aziz'i bir adım önde düşünüyorum, ben onun kalitesine inanıyorum. Alakasız bir bonservise alınmıştır, çok kazanıyordur ayrı konu, bunu savunmuyorum.

Futbol dışında sevdiğin spor? / https://twitter.com/emirclio

Buraya birçok spor dalını yazabilirim ama atletizm diyeyim. Atletizm hatta en sevdiğim spor, onu futbolun dahi önüne yazarım. Tüm sporların atasıdır, olimpiyat ruhunun kalbidir..

Gelecek sezon için umutlanmamız gereken tek bir sebep var mı? / https://twitter.com/aslantr10

Dursun Özbek ve yönetiminin elle tutulur bir yanı yok, umutlanmamak için de yeterli bir sebeptir. Lakin ben duygusal bir insanım, söz konusu Galatasaray olduğunda daima umutlanacak bir şey bulurum. Karamsarlığı, umutsuzluğu sevmiyorum, inadına iyi bir şeyler aramaya çalışıyorum. Böyle devam edeceğim, ısrarla saha içini konuşmaya çalışacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir