27 Mayıs 2017 Cumartesi

Heyecanı olmayan bir tanıtım, futbolcuların yüz ifadesine bakabilirsiniz


Bazı haberleri önceden alıyorum ama yazamıyorum işte. Forma lansmanından ve son 2 maçta yeni sezon formalarının giyileceğinden haberim vardı. İyi bir hareket bu, şimdiden formayı tanıtmak ve sezonun son maçlarında bu formayı giyecek olmak. Çoğu kulüp bunu uyguluyor ve başarılı sonuçlar alıyorlar ama Galatasaray öyle bir durumda ki forma satış rakamlarını merak ediyorum. Ayrıca beğenilmeyen bir parçalı bu, beğenen pek bir kişi görmedim. Canlı olarak görmek lazım diyordum, nihayet görmüş olduk. Klasik formu korumak lazım ama biz her sezon farklı bir parçalı forma deniyoruz. Inter mesela, onlar da Nike giyiyorlar ama klasik çubuklu formalarını koruyorlar. Biz ise bu sefer parçalıyı parçalamış durumdayız. Bu da satış noktasında bir eksi olacak ama en önemlisi taraftarın heyecansız ve umutsuz olması. Transfer dönemi etken burada, heyecanlanmak, yeni sezon için beklentiye girmek gerekiyor. Lansmana gelirsek, futbolcuların yüz ifadesinden durum ortaya çıkıyor. Böyle bir forma tanıtımı yok, yol doğru ama yapılış şekli hatalı. Son derece özensiz, bir düzeni veya heyecanı olmayan bir tanıtım gerçekleşti. Parçalı forma da iyi olmadı, bunun lansmanı da. Gidiş yolu doğru ama, formayı şimdiden tanıtmak, son maçlarda giyecek olmak. Heyecan gerekecek ama bu nasıl sağlanacak bilmiyorum..


Oysa özlenen görüntü bu. Biz ise her sezon geriye adımlıyoruz ve bu sezon itibariyle de dip noktayı gördüğümüzü söyleyebilirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir