16 Mayıs 2017 Salı

Ve 2017 - 2018 sezonu parçalı forması


Bu formayı yeni görmüyorum, daha önce yazmıştım;

Forma bir simgedir, duygusal olaydır. Yeni dünya düzeniyle de ilgilenmek istemem, keşke klasik parçalı üzerinden her sezon devam edebilsek. Olmuyor ama, her sezon yeni bir parçalı forma geliyor ve gelmeye de devam edecek. Bunu düşünerek yorumlamıştım bu formayı ilk gördüğümde ve sarı / kırmızının renk tonunu çok beğendiğimi dile getirmiştim. Beğenmiştim ama formanın sırt detayını görmemiştim, şimdi durum değişti. Formanın sırt tarafı inanılmaz kötü. Kurallar itibariyle tam parçalı olamayacağını ben de biliyorum ama taraftara satılan forma farklı olabilirdi veya formanın sırtı çok daha güzel olabilirdi. Sarı temayı sevemedim sırt tarafında, öncesinde hep kırmızıya vurgu yapılırdı. Biraz da renk tonuna takıldım, ilk gördüğümde daha koyuydu ve çok güzel görünüyordu. Özellikle sarı rengin tonu açılmış, hoşuma gitmedi..

5 yorum:

  1. nike = rezillik. umbro > nike.

    YanıtlaSil
  2. Formanın orijinalini görmeden, renk tonları için yorum yapmak yada moral bozmak doğru gelmiyor bana. Fotoğrafın çekildiği ortama göre değişir bunlar. İlk başta ben de ısınamamıştım bu formaya ama baya avrupai ve başarılı duruyor. Sarı sırtın üzerinde kırmızı forma numarası ile çok güzel olacaktır. Formanın arkadan görüntüsünde kolun ucu ile enseye denk gele kırmızı aradında bike renk farkı var gibi görünüyor, forma satışa çıkmadan, dokunmadan keyfinizi kaçırmayın bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu orjinal görüntü, ilk fotoğrafta renk tonları daha koyuydu mesela ama haklısın dediğinde. Canlı görmek durumu değiştirebiliyor :)

      Sil
  3. Bu parçalayıp beğenemeyenlerdenim. Taraftar bile alasını tasarlarken Nike'ın bu kadar kötü tasarım yapması rezalet. Sırta hiç girmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Belki ön kısımdaki o parçayı en tepeye kadar uzatıp damalı bir forma yapsalar daha güzel olabilirmiş.

    Sırt kısmı herkes niye kötü buldu anlamadım. Büyük ihtimal taraftar forması için sırtı parçalı olabilir. Ben bu tarz kol ile sırtın arka kısmının birleştiği tasarımı daha çok seviyorum. Bunu beğenmeyenlerin 3 sene önceki formaların bel kısmındaki saçma sarı kareli sırt tasarımını hatırlamalarını tavsiye ediyorum.
    Ben sırtın sarı olmasını güzel buldum. 2007 den bu yana kırmızı sırttan sıkılmıştık. Sarı olması 1987 yılındaki formayı hatırlatıyor. Ayrıca sızan görüntülerde şortlardan birinin sarı olduğunu düşünürsek güzel bir renk cümbüşü olacak.En son sarı şortu 1998-1999 sezonunda giymiştik.

    Renk tonları konusu ise canlı görünce daha farklı birşey göreceğimizi düşünüyorum

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir