10 Temmuz 2017 Pazartesi

Maicon'un partneri kim olacak, bunu konuşalım


Tudor 4'lü savunma olacak demişti, hazırlık maçlarında da bunu gördük. Maç içinde 3'lü savunmaya dönüşler oluyor gerçi ve bu savunmanın lideri Maicon olacak. Hazır gelmesi büyük avantaj, 2 hazırlık maçında da 90 dakika oynadı. Östersunds maçı öncesi en büyük avantajlardan biri.

Peki partneri kim olacak, bunu konuşmak lazım. Tudor'un da bu konuda kesin bir kararı yok diye düşünüyorum. Serdar Aziz beklentim var ama uzun bir sakatlıktan çıktı, bilemiyorum. Sağlıklı olması durumunda, Maicon harici kalan alternatifler arasında bence en iyisi ama ilk etapta Tudor'un önceliği olmayabilir.

Ahmet Çalık'ı izledik son maçta, gerçi rakiplere bakınca bir ölçü oluşturamıyoruz ama ilk etapta o oynayacak gibi. Maicon'un lider özelliği ön plana çıkar burada, Ahmet Çalık'ı yükseltmesi gerekir. Hamleli ve hareketli bir stoper, mücadelesi de iyi ama kontrol sorunu var. Gerçi tüm stoperlerimizde bu vardı, lider stoper ihtiyacı bundan.

Semih Kaya'nın ayrılık ihtimali var, bu büyük bir piyango olacak. Cenk Gönen için aynısını yazdım ama bu çok daha büyük bir kazanç. Galatasaray'da yürümeyeceği belli, 26 yaşına gelmesine rağmen hala gelişmesi gereken özelliklerini sıralıyoruz. Kazancı konusuna hiç girmiyorum, umarım transfer durumu doğrudur ve takımdan ayrılır.

Koray Günter'e gelirsek. Aslında fikrim son hazırlık maçı itibariyle biraz değişti. Farklı bir tarzı var, geriden oyun kurabilmesi, top tekniği noktasında. Sık sakatlıklar yaşadı, şans bulamadı ama hala değerli bir isim. Bir sezon oynayabileceği bir takıma kiralamak ve izleme taraftarıydım ama Tudor duruyor sanki onun üzerinde. Orta sahada beğendim oyununu, acaba ısrar edilir mi? Çok farklı bir konu bu.

Ve Ozan Kabak, geleceğini çok parlak gördüğüm bir isim. Rotasyonda mutlaka tutmalıyız diye düşünüyorum, şans verilmesi halinde de iş yapacaktır. Maicon, Serdar Aziz, Ahmet Çalık ve Ozan Kabak rotasyonunun yeterli olacağını düşünüyordum, bir de buna Koray Günter'i ekliyorum. 4'lü savunmanın devamı halinde yeterli bir rotasyondur bu ve Maicon'un liderliği çok kıymetli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir