14 Ağustos 2017 Pazartesi

Burak Yılmaz kaliteli bir forvettir, varlığı da en az 20 gol garantilidir


Burak Yılmaz'ı Galatasaray'da oynadığı dönemde kötülemedim, aksine hakkını verdim. Hakkının yenildiğini düşünüyorum çünkü, eleştirildi ama anlamsız boyutlarda. "Gol atıyor da ne oynuyor" gibi eleştiriler bunlar, takımın gol yükünü çekmesini beklediğiniz isimden bahsediyoruz. Yaptıkları ısrarla görmezden gelindi işte, konuştuğumuz konular.

Yine de ayrılığını destekledim, bağ kopmak üzereydi çünkü. İyi bir teklif geldi ve satıldı. West Ham'ın teklifi konuşulurken de bunu desteklemiştim, 10 milyon avro gibi bir rakam konuşuyorduk o zaman. Burak Yılmaz'ı severim, onun döneminde gelen başarılarda katkısı büyüktür, Galatasaray'ı sahiplenmesinin altını her zaman çizdim ama vakti geldiğinde herkes ayrılabilir. Doğru zamanda ayrıldı o da, bugün Selçuk İnan'ın durumuna düşmedi.

Burak Yılmaz'ın neden Galatasaray'a dönmediği de değil konu. Trabzonspor onun için 3.5 milyon avro yıllık ücret veriyor, 5 milyon avro'ya yakın bir bonservis de ödediler. Bu paraları Galatasaray'ın verdiğini ve geri döndüğünü düşünün, olası taraftar tepkilerini. Dönmesini bu yüzden istemezdim, yazdıklarımdan böyle bir anlam çıkarılmasın. Olayı futbolcu ve Galatasaray özelinden yorumlamak başka, x bir takım üzerinden bakmak bambaşka.

Burak Yılmaz kaliteli bir forvettir, varlığı da en az 20 gol garantilidir. Burak Yılmaz, Trabzonspor adına hem yıldız hem de lider futbolcu transferidir ayrıca. 2 golle başladı işte, devamı da gelir. Ligde bu sezon çok kaliteli forvetler var, o da onlardan biri. Sağlıklı kaldığı sürece de gol krallığının en önemli adaylarından biri. Lafta kral değil yani, Trabzonspor ve Galatasaray formalarıyla gol sayısı ortada. Çin'de de yatmamış, gayet fit ve iyi döndüğünü kanıtladı. Bireysel anlamda başarılı olmasını isterim, benim için değerli bir adam..

2 yorum:

  1. Burakin gelmesini selcuk takimda olduğu için istemem. Selcuk Burak Arda bu üçlünün takimda ayni olmasi futbolcu merkezli sistemin geri gelmesi demektir ve bu takima zarar verir. Bence selcuk un takimdan kesilmesi ile tolganin da performansini artıracak. Selcuk Burak bu takima çok katki verdiler. Haklarını yiyemem ama ayriliklar doğru zamanda yapilmalidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdığımı özetlemişsin, aynı düşünüyoruz.

      Sil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir