2 Ağustos 2017 Çarşamba

Burak Yılmaz Trabzonspor'da


Yine aynı konuya geldik, zamanlı ayrılık. Doğru zamanda ayrılmak gerekir, daima iyi hatırlanmak anlamında. Düştüğünü hissettiğin an gitmelisin. Bunu kaçırırsanız kötü hatırlanıyorsunuz işte, insanlar eskiyi hatırlamıyor, bugünü konuşur. 

Selçuk İnan o treni kaçıranlardan. Ben kendisini çok severim, Galatasaray forması giymiş en başarılı futbolculardan biri, bunu inkar edemezsiniz. Büyük bir Galatasaray kariyeri, kazanılan başarılarda da büyük pay sahibi. 

Düştü işte, performansı aynı seviyede kalmadı, böyle olunca taraftarın gözüne daha çok batıyorsunuz ve yüz eskimesi yaşıyorsunuz. 2 yıl önce kaçırdı bu treni Selçuk İnan, bugün ayrılsa bile taraftarın geneli kendisini iyi hatırlamayacak. Ben yine ayakta alkışlar ve uğurlarım kendisini ama herkes benim gibi düşünmez.

Burak Yılmaz ise o treni zamanında yakalayanlardan. Düşmeye başlamıştı ve yabancı forvet algısı neticesinde o bağ da kopmuştu. Galatasaray formasının hakkını gerçek anlamda vermiş ve formayı giydiği sürede en iyisini yapmış bir isim. Burak Yılmaz'ı da çok severim, Trabzonspor'a gitmiş olması da bu sevgimde eksilmeye yol açmaz. Dilerim ki başarılı olsun.

Kaç tane isim para kazandırarak gitti, bunu konuşalım. Burak Yılmaz bunu yaptı işte, bence o an için iyi kazandık. West Ham'a daha yüksek rakama da gidebilirdi, onu da yönetim kabul etmemişti. Bu noktada adamın suçu yok, kazandırarak gitti işte. Formayı giydiği dönemde de hakkını verdi, zirvesini de Galatasaray'da yaşadı.

Ayrılığı doğruydu, o başka konu. Zamanlı ayrılık, bunu kullanmaya devam edeceğim. Selçuk İnan geç kaldı ve treni kaçırdı, Burak Yılmaz ise en doğru zamanda ayrıldı. Çin'de de beklediğimden iyi iş çıkardı bu arada, ben orayı hiç benimseyemez ve daha erken döner diyordum. Çok da gol attı, beklentiyi karşıladı bence. Trabzonspor'da da eminim ki buna devam edecek, iyi bir birliktelik olduğunu düşünüyorum.

Alacağı ücreti ve bonservisi Trabzonsporlu arkadaşlar yorumlar, bana düşmez. Lige genel olarak bakınca çok iddialı forvetler var. Burak Yılmaz da o isimlerden biri olur, hiç aşağı kalır yanı yok. Gidebileceği en iyi yerlerden biri ayrıca. Galatasaray'a dönemezdi, Beşiktaşlılar istemiyor ama Trabzonspor'la iyi bir hikaye yazılabilir. Sorunlu ayrıldı, ayrıldıktan sonra başına gelmeyen kalmadı, bu da konuşulacak elbette..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir