14 Kasım 2017 Salı

Emre Akbaba da Galatasaray'a gelmeden benimsediğimiz bir isim oldu


Asamoah'ı gelmeden benimsedik, kendisini Galatasaray'ın futbolcusu olarak görüyoruz. Neredeyse tüm Ağustos ayında Asamoah'la yattık kalktık, son ana kadar kovaladık bu işi. Asamoah üzerinden öyle yazılar yazdım ki, oluşabilecek her türlü formasyonun üzerinde durdum. Eksik kalan tek parça gibiydi ve Ocak ayı yaklaştıkça da Asamoah heyecanı yeniden yükselmeye başladı.

Emre Akbaba da böyle değil mi, Galatasaray'a gelmeden benimsediğimiz bir isim oldu. Üstelik Asamoah gibi Galatasaray üzerinden açıklaması da olmadı, hatta hiç transfer konuştuğuna şahit olmadım. İşini yapıyor, futboluna odaklı ve her geçen zaman üzerine koymaya devam ediyor. Ülkenin en yetenekli futbolcularından biri, ilk Milli maçı, kendisine gelen ilk top gol. Konuşulması gereken bu değil tabii, ilk maçının Arnavutluk karşısında olmasını gündem yapalım.

Başka takımlarla adı geçmiyor, medya da Emre Akbaba için Galatasaray'a odaklanmış durumda. Olası da bir hamle, çok büyük rakamlar konuşulmuyor. Mesela Deniz Türüç'ü alsak daha çılgın rakamlar karşımıza çıkıyor, ona kıyasla Emre Akbaba fazlasıyla makul. 2.5 milyon avro + takasla çözülebilecek bir iş gibi. Gidenin de kim olduğuna takılmıyorum, Sinan Gümüş dahi gidebilir. Ya da Yasin Öztekin, Donk, Koray Günter gibi herhangi bir isim veya isimler.

Şöyle futbolcu gibi konulara girmeyeyim, onu daha önce yazdım. Okumak isteyenler için tekrar paylaşayım;


Benimsedik, bu noktadan sonra transferinin gerçekleşmemesi benim adıma hayal kırıklığı olur. Galatasaray'da yapabileceğine, çok başarılı olacağına da inancım tam. Gerek Belhanda'ya, gerekse 8 numara adına iyi bir alternatif. Kenardan getirdiğimizde seyir değiştirecek futbolculara ihtiyacımız var, Emre Akbaba bu noktada olmazsa olmaz..

2 yorum:

  1. Akıllardaki soru şu geldiğinde atıyorum Ümit Davala, Hasan Şaş performansımı gösterecek yoksa Amrabat, Sercan Yıldırım, Salih Dursun mu?

    YanıtlaSil

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir