15 Aralık 2017 Cuma

Dünden bugüne Galatasaray kadroları


Görmezden geliniyor diye düşünüyorum, tabii benim hatam. Saha içine o kadar odaklandım ki bu tarz konuları doğru şekilde anlatamadım. Dünden bugüne Galatasaray kadroları da böyle bir konu, hatta bana göre blogun en özel parçalarından biri. Kendi arşivimdi aslında, merakımdan bu tarz fotoğrafları biriktiriyordum. Bunun adlandırmasını yapamıyorum, 11 fotoğrafı mı yoksa poster mi deniliyor. Her neyse, yıllar önce bloga taşımaya karar verdim ve bloga açtığım ilk sekmedir hatta. 2012'den bu yana da geliştirerek büyütmeye devam ediyorum, arşiv içinde olmayıp sizin elinizde olan fotoğrafları da beklerim. Keşke kronolojik olarak sıralayabilseydim, ilk etapta karışık başladık, sonra da o karmaşa içinde devam etti. Geçmişten bugüne kadar bulabildiğim tüm kadrolar bunlar, bilmeyenler için paylaşmak istedim, linkten bakabilirsiniz;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Tüm Telif Hakları Sportif Cümleler 'e Aittir © 2009 -- Blogger Tarafından Desteklenmektedir